dinsdag 2 maart 2010

Nog 1 dag: Stem morgen de kleur van je hart!

Lieve familie, vrienden en kennissen,

Zoals jullie misschien weten, heb ik ontzettend hard gewerkt aan onze verkiezingscampagne. Ik hoop dat jullie morgen allemaal gaan stemmen en ik wil mezelf toch nog even op de kaart te zetten. Ik heb elke voorkeurstem hard nodig!

Ik hoop dat ik mijn raadswerk, waarin ik mijn maatschappelijke voldoening vind en dat mijn leven een andere wending gaf, de komende periode mag voortzetten en daarvoor telt elke stem!!
  • Wil je PvdA stemmen, stem dan op mij (nr 8).
  • Geen idee op wie je moet stemmen? Laat je stem dan niet verloren gaan en beloon mij voor mijn harde werk met jouw stem op nr 8!
  • Wil je niet op de PvdA stemmen en ook niet op mij? Sorry dat ik je lastig gevallen heb, maar ga wel stemmen!
  • Wil je me helpen? Promoot me dan door dit bericht verder te sturen aan (alleen) mogelijk geïnteresseerden (niet zomaar iedereen!!)
  • Kun je morgen niet stemmen? Machtig dan iemand om voor jou te gaan (achterkant stemkaart) en denk aan de kopie van je ID-bewijs!
Stem morgen de kleur van je hart!












Lieve groet,

Marloes

P.S. Denk morgen aan je ID-bewijs als je gaat stemmen. Zonder je ID kun je niet stemmen!

Kies voor een betrouwbare overheid en stem PvdA: lijst 3, nummer 8:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten