donderdag 25 februari 2010

Nog 6 dagen: Op de radio!!

Ik doe toch al een hele tijd de communicatie voor de Partij van de Arbeid Oude IJsselstreek, maar morgen word ik voor het eerst geïnterviewd voor de radio. Ik ga ergens na 9.00 uur iets vertellen over de Nacht van de Arbeid bij Het Balrijk op Optimaal FM. Gezellig even babbelen, kopje koffie erbij. Stiekem toch al zenuwachtig :)
Ik ga dan ook kaarten weggeven voor de Nacht, samen met Rob verzinnen we wat leuks. De hele dag kun je kaarten winnen voor onder andere Kraak & Smaak.

Ook via Gelre FM kun je kaarten winnen, zaterdagmorgen ben ik rond 11.15 uur even te horen bij Michael. Opletten dus!

Lijsttrekkersdebat
Gisteren was ik bij het lijsttrekkersdebat van Optimaal FM, dat plaatsvond in de conferentiezaal van de Drufabriek. Het was een leuke avond met pittige discussie. In de eerste instantie was het een regiobrede discussie met alle lijsttrekkers van Doetinchem, Oude IJsselstreek en Montferland, daarna kwam elke gemeente apart aan de beurt.

John Haverdil sprak duidelijke taal, bracht pit in het debat en pleitte voor werk, werk en nog eens werk! Juist nu PvdA.

De overall winnaar was voor mij, na John natuurlijk, Otwin van Dijk, wethouder PvdA in Doetinchem. Een heldere, duidelijke bijdrage van een innemende man! Mannen, stem Otwin en alle dames: ga voor Ans Putman (PvdA nummer 3)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten